Zaawansowane negocjacje międzynarodowe, z naciskiem na pracę w dziale eksportu

ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE MIĘDZYNARODOWE, Z NACISKIEM NA PRACĘ W DZIALE EKSPORTU.

„Zaawansowane negocjacje biznesowe”

Czy sama znajomość języka obcego wystarcza do skutecznego przeprowadzenia negocjacji międzynarodowych? Oczywiście, że nie! Poza znajomością języka partnera warto znać biznesowy savoir vivre, zaawansowane zasady negocjacji oraz wszystkie triki negocjacyjne.

Sukcesy czy porażki odnoszone na tym polu decydują o Twojej pozycji na rynku międzynarodowym. Tak naprawdę to negocjacją nazywamy każdą rozmowę, której celem jest doprowadzenie do zaspokojenia naszej potrzeby przez drugą stronę.

Zdobyta wiedza i umiejętności:

Podczas szkolenia zdobędziecie Państwo zaawansowane umiejętności z zakresu negocjacji międzynarodowych, jakie najczęściej odbywają sie na najwyższym szczeblu firmy, pomiędzy dyrektorami zarządzającymi albo właścicielami firm. Dowiecie się, kiedy nie należy negocjować, gdyż czasami mamy za dużo do stracenia siadając do stołu negocjacyjnego. Poznacie stereotypy kulturowe, również dotyczące nas POLAKÓW oraz jaki mają one wpływ na przebieg negocjacji. Zdobędziecie wiedze z zakresu konstruktywnego rozwiązywania konfliktów i budowania pozytywnych i produktywnych relacji z partnerem zagranicznym. Poznacie scenariusze negocjacyjne oraz techniki wykorzystywania danego scenariusza, którego autorem jesteście tylko albo aż w 50 %. Poznacie zasady komunikacji niewerbalnej, która zdradza intencje nawet najlepszego kłamcę. Nauczycie sie również jak rozpoznawać stosowane techniki wobec Was, bo nikt nie może zagwarantować, że nie spotkacie się z negocjatorem, który będzie się zachowywał nieetycznie, chcąc zmusić Was do uległości i nawiązania niekorzystnej współpracy.

Metody pracy stosowane podczas szkolenia:

Wprowadzające mini wykłady, problemy „ad hoc” i ich rozwiązywanie, burza mózgów, swobodne i naturalne przećwiczenie prezentowanych technik.

Szkolenie polecane dla:

Szkolenie szczególnie polecane dla kadry działów eksportowych, kierowników oraz managerów odpowiedzialnych za kontakty międzynarodowe oraz wszystkich tych, którzy w swojej pracy mają do czynienia z obcokrajowcami i muszą z nimi rozmawiać.

BLOK PIERWSZY – WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI

Profesjonalna postawa negocjatora – przygotowanie i zebranie informacji

Kiedy nie wolno negocjować, bo stracimy więcej niż zyskamy

Typy negocjatorów oraz ich gier manipulacyjnych

Siła i pozycja negocjatora

Dylemat negocjatora – WSPÓŁPRACA czy WALKA.

Co musisz wiedzieć o swojej alternatywie (BATNA) zanim zaczniesz negocjować.

BLOK DRUGI – KIEDY WSZYSTKO IDZIE DOBRZE

Techniki otwarcia rozmów.

Rozpoznanie psychologicznej sylwetki partnera – czyli co o Tobie już wiedzą zanim przemówisz.

Czy wiesz jak mówić, żeby osia gnąc swój cel?

Blef w negocjacjach, sposoby blefowania oraz wykrywania blefu

Gesty i mowa ciała i ich konsekwencje podczas negocjacji międzynarodowych

Szacunek czy sympatia?

Prowadzenie rozmów przez telefon oraz negocjacje wirtualne

Magia hali targowej i prowadzenie rozmów na targach

BLOK TRZECI – KIEDY ZACZYNA IŚĆ ŹLE

Manipulacja ze strony partnera i sposoby obrony przed manipulacją.

Konflikt i trudne rozmowy z partnerem przy zachowaniu zasad biznesowego savoir-vivre’u.

Sposoby radzenia sobie z napięciem i stresem podczas rozmów.

Jak zamknąć negocjacje odchodząc od “NIE” i dochodząc do „TAK”.

BLOK CZWARTY – INNY KRAJ, INNA KULTURA, INNY STEREOTYP

Stereotypy kulturowe i ich wpływ na kontakty międzynarodowe

Różnice kulturowe poszczególnych państw i ich wpływ na negocjacje międzynarodowe

Negocjacje przez tłumaczy – korzyści i zagrożenia

BLOK PIĄTY – POKAŻ MI CO UMIESZ

Idealny negocjator – podsumowanie

Trening negocjacyjny na miarę możliwości kursantów. Trening jest oparty o ćwiczenia, które są dostosowane do potrzeb oraz umiejętności uczestników szkolenia. Trening ma na celu wyeliminowanie najczęstszych błędów, popełnianych przy negocjacyjnym stole.

Szkolenie zakonczone jest oceną i ewaluacją.

Każdy z uczestników otrzymuje certyfikat ukonczenie szkolenia.

Czas trwania szkolenia: 2 dni (9.00 – 17.00)

Trener prowadzący:

Tomasz Piotr Sidewicz
Jest praktykiem w zakresie handlu zagranicznego oraz nawiązywania kontaktów międzynarodowych.
Od 11 lat prowadzi szkolenia i doradztwo w tym zakresie i od 11 lat uczestnicy szkoleń zwiększają sprzedaż swoich produktów na rynkach międzynarodowych a co dla nich najważniejsze nawiązują bezpośrednią współpracę z firmami zagranicznymi na korzystnych dla siebie warunkach płatniczych. Dzięki jego”negocjacjom” wszyscy klienci zawsze otrzymali zapłatę za swój towar, jaki został zakupiony przez firmę zagraniczną.

Zapraszamy

Pobierz druk zgloszenia

Zapraszamy do lektury najciekawszych pozycji wydawniczych o tematyce negocjacji:

Przy współpracy z:
f245

„Sztuka wywierania wpływu na ludzi. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji”

Autor: Kurt W. Mortensen
f237
Więcej informacji o tej pozycji, Komentarz wydawcy:

„Kurt przedstawił najbardziej kompletne i wyczerpujące dotyczące przekonywania i wywierania wpływu opracowanie, jakie kiedykolwiek miałem okazję przeczytać. W żadnej innej pozycji literatury z zakresu przekonywania nie znalazłem tego tematu podzielonego na tak dokładnie i przystępnie przedstawione koncepcje obejmujące wszelkie aspekty perswazji.”

Fragment Słowa wstępnego autorstwa Roberta G. Allena, autora książek Creating Wealth i Multiple Streams, współautora książki Jednominutowy milioner

Czy zdajesz sobie sprawę z tego w jak dużym stopniu twój sukces zawodowy, relacje osobiste, zdolności przywódcze i dochody zależą od umiejętności perswazji, wywierania wpływu i motywowania innych ludzi? Cokolwiek jest twoim celem, Sztuka wywierania wpływu na ludzi pomoże ci w jego realizacji. Kurt Mortensen, ekspert w dziedzinie perswazji, dokonał syntezy przeprowadzonych przez wiele lat analiz naukowych oraz autentycznych badań technik wywierania wpływu. Te sprawdzone techniki sprawią, że:

* ludzie instynktownie będą ci ufać i obdarzać cię sympatią
* opanujesz techniki perswazji, o istnieniu których 99 procent ludzi w ogóle nie wie
* przekonasz dowolną osobę do niemal wszystkiego, wszędzie i zawsze!

Kurt W. Mortensen jest jednym z głównych autorytetów Ameryki w dziedzinie przekonywania, motywacji i wywierania wpływu. Oferuje na całym świecie swoje prelekcje, szkolenia i programy doradcze, pomagając tysiącom ludzi w osiągnięciu bezprecedensowych sukcesów zarówno w sferze biznesu, jak i w życiu osobistym.

ZOBACZ INNE

Może ci się także spodobać…