+48 782 997 099

Szkolenia online dla mistrzów brygadzistów

Zapraszamy do udziału w szkoleniach on line dla kadry managerskiej średniego i niższego szczebla

„Motywacja w czasach kryzysu – czy paradoksalnie koronawirus może nas wzmocnić?”

„Świat się nie kończy, on się w swym oszalałym pędzie na chwilę zatrzymał,

 po to, aby za chwilę przyspieszyć jeszcze bardziej”

Dla kogo?

  • Praktyczne warsztaty online dla brygadzistów, mistrzów i kierowników działów.
  • Wsparcie dla pracowników  działów Hr oraz wszystkich, którzy mają za zadanie utrzymanie dobrego poziomu motywacji w zespołach

Wprowadzenie do szkolenia:

Rzeczywistość w czasie kryzysu związanego z pandemią wielu z nas przytłacza.

Zapowiedzi zwolnień, likwidacja działów a nawet całych zakładów budzą lęk, czasem nawet panikę.  Trudno spodziewać się aby podwładni nie spoglądali w przyszłość z niepokojem. W takich okolicznościach potrzeba diametralnie innego podejścia do motywowania, zarządzania i roli przywództwa w organizacji.

To właśnie w tym trudnym okresie sprawdzą się najlepsi managerowie – przywódcy. Teraz jak nigdy przedtem należy umieć dotrzeć do emocjonalnej strony pracowników, odbudować ich poczucie bezpieczeństwa i odpowiedzialności  nie tylko za siebie,ale i za innych członków organizacji.

Spotkajmy się na szkoleniu online i wspólnie opracujmy strategie zarządzania na poziomie kierowników, mistrzów, brygadzistów.. czyli tych wszystkich managerów, którzy z natury są najbliżej ludzi i procesów.

  • Kryzys dopada każdego z nas, jednak nie każdy z nas musi wpadać w stres i depresję.
  • Jak wykorzystać ten czas na przygotowanie się do walki na wzrastającym rynku po kryzysie?
  • Rola bezpośredniego przełożonego jako lidera w okresie kryzysu.
  • Jak motywować pracowników w okresie największego spadku zamówień i produkcji?
  • Skuteczne metody odbudowy motywacji i zaangażowania –

Formy i metody

  • Przed każdą sesją uczestnicy otrzymują komplet ćwiczeń i manuali do pracy w obszarach (forma PDF)
  • Praca zdalna online z widokiem na ekranie
  • Testy i ankiety online
  • Film edukacyjny (linki)
  • Książka w PDF

PROGRAM

Jedna sesja/ czas 1 godzina

Prawdziwego lidera poznaje się nie w dobie rozkwitu gospodarki,

lecz w okresie jej przejściowej zapaści”

Sesja I Kryzys na poziomie globalnym i lokalnym, czyli co się tak naprawdę dzieje?

  • Efekt kryzysu w naszej organizacji
  • Czego najbardziej obawiają się podwładni
  • Rynek pracownika nagle staje się rynkiem pracodawcy!
  • Typowe zachowania i postawy w okresie kryzysu   
  • Potencjalne szanse i zagrożenia – czyli nasze indywidualne SWOT
  • Od przetrwania do aktywności –  pieniądze to nie wszystko

Sesja II Rola lidera – czyli co w tej sytuacji może zrobić manager średniego i niższego szczebla

  • Autorytet lidera w okresie kryzysu – Źródła siły autorytetu lidera
  • Ekipa managerska – jako jeden wspierający się team
  • Twoja indywidualna historia – czyli kim byłeś dotychczas dla swoich ludzi?
  • Uważaj na efekt „Zarządzania pańszczyźnianego”
  • Inteligencja emocjonalna lidera – teraz to klucz do utrzymania pozytywnych relacji

Sesja IV Motywacja czyli o co tak naprawdę chodzi?

  • Definicja motywacji – motywowania i motywatorów
  • Dlaczego Maslow miał rację – czyli jak zadbać o podstawowe potrzeby pracowników w firmie
  • Motywacja i zaangażowanie to nie jest to samo
  • Psychologia motywacji w pigułce – wybrane teorie motywacji, jak się mają do sytuacji globalnego kryzysu i jak z nich korzystać w firmie

Sesja V Komunikacja jako podstawa pozytywnego motywowania

  • Komunikacja nieinwazyjna – podstawowe zasady
  • Kluczowe sfery komunikacji wspierającej wg Gordona
  • Przykładowe kanały, formy oraz  narzędzia komunikacyjne do pracy w okresie kryzysu
  • Forma i szybkość docierania informacji –„Nie przegrzewaj i tak gorącej już atmosfery”

Sesja VI  Metody angażowania pracowników –  „Gdy świat się przewraca”

  • Docieranie do grup formalnych i nieformalnych
  • Znaczenie jednominutowych spotkań
  • Jak angażować poprzez doskonalenie czyli: Systemy Kaizen, Pracownicze Programy Pomysłów, Koła innowacyjności.. 
  • Czas na samorozwój i edukację – wewnętrzne programy edukacyjne

Sesja VII Delegowanie zadań i feedback w kryzysie

  • Jak delegować aby nie demotywować
  • Podstawowe zasady delegowania  –  8 kroków
  • Feedback – cele i znaczenie
  • 4 kroki feedbacku
  • Jak dyscyplinować i egzekwować  -czyli bądź tolerancyjny ale nie łatwowierny

Sesja VIII Podsumowani i wnioski – co dalej?

  • Nad czym możemy dalej pracować
  • Podziel się swoimi dobrymi praktykami –  czyli miejsce wsparcia i wymiany doświadczeń dla uczestników szkolenia
  • Kontakt i wsparcie trenera – nie zostawię Was samych:)
KONTAKT W SPRAWIE SZKOLENIA  
Konsultant klienta
Tel. +48 510 033 347
+48 782997099
Email: sekretariat@jjszkolenia.pl
Podaj nam swój adres E-mail a my
do ciebie Odpiszemy

Celujemy w Wasze potrzeby


Gdynia
81-457 Gdynia
Al. Zwycięstwa 96/98
Godziny pracy: 8:00 - 16:00
© 2005 JJ Szkolenia