510 033 347

Szkolenia otwarte

SZKOLENIA OTWARTE – OFERTA


„Ludzie sukcesu, ciągle się uczą i rozwijają.

Ludzie przeciętni, uważają że już wszystko wiedzą”

 

 

AKTUALNE TERMINY:

UWAGA: zastrzegamy prawo do zmiany terminu szkolenia w zależności od ilości zgłoszeń potencjalnych uczestników.

 

I SZKOLENIA W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA

 

 

 

 

 

 

ZarządzanieTerminyMiejsceCena netto
1. Lider- Szkolenie dla kadry zarządzającejTermin: 01-02.06.2017Miejsce:Hotel Mercure Gdynia890,00 pln netto
2. Budowa zespołuTermin: 08-09.06.2017Miejsce: PPNT Gdynia790,00 pln netto
3. Zarządzanie zespołem dla nowych kierownikówTermin: 15-16.06.2017Miejsce: Hotel Mercure Gdynia890,00 pln netto
4. Zarządzanie zespołem produkcyjnymTermin: 28-29.06.2017Miejsce: Hotel Mercure Gdynia790,00 pln netto
5. Motywacja do pracyTermin: 22-23.06.2017Miejsce: PPNT Gdynia790,00 pln netto
6. Autorytet mistrza, brygadzisty, lidera obszaruTermin: 29-30.06.2017Miejsce: PPNT Gdynia790,00 pln netto
7. Zarządzanie zmianą w firmieTermin: 03-04.07.2017Miejsce: Hotel Mercure Gdynia890.00 pln netto
8. Zarządzanie czasemTermin: 06-07.07.2017Miejsce: PPNT Gdynia790,00 pln netto
9. Zarządzanie projektamiTermin: 03-04.07.2017Miejsce: Hotel Mercure890,00 pln netto
10. Rozmowa oceniającaTermin: 06-07.07.2017Miejsce: Hotel Mercure790,00 pln netto

 

II SZKOLENIA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

 

 

 

 

Sprzedaż i Obsługa KlientaTerminyMiejsceCena netto
1. TelemarketingTermin: 08-09.06.2017Miejsce: PPNT Gdynia790,00 pln netto
2. Profesjonalna obsługa klientaTermin: 15-16.06.2017Miejsce: PPNT Gdynia790,00 pln netto
3. Sprawna obsługa petenta w urzędzieTermin:22-23.06.2017Miejsce: PPNT Gdynia790,00 pln netto
4. Autoprezentacja - indywidualny PRTermin:23.06.2017Miejsce: PPNT Gdynia550,00 pln netto
5. Windykacja - negocjacjeTermin: 29-30.05.2017Miejsce: PPNT Gdynia790,00 pln netto
6. Negocjacje -postawa czy technika?Termin: 29-30.06.2017Miejsce: Hotel Mercure Gdynia790,00 pln netto
7. Techniki sprzedażyTermin: 22-23.06.2017Miejsce: Hotel Mercure Gdynia790,00 pln netto
8. Marketing w firmieTermin: 15-16.06.2017Miejsce: Hotel Mercure Gdynia790,00 pln netto
9. Standardy telefonicznej obsługi klientaTermin: 29-30.05.2017Miejsce: PPNT Gdynia790,00 pln netto
10. Negocjacje międzynarodoweTermin: 08-09.06.2017Miejsce: Hotel Mercure Gdynia990,00 pln netto

 

III SZKOLENIA W ZAKRESIE ROZWOJU INTERPERSONALNEGO

Umiejętności interpersonalneTerminyMiejsceCena netto
1. Autoprezentacja i PRTermin: 23.06.2017Miejsce: PPNT Gdynia550,00 pln netto
3. Zarządzanie czasemTermin: 06-07.07.2017Miejsce: PPNT Gdynia790,00 pln netto
4. Asertywność i AikidoTermin: 19-20,06.2017Miejsce: PPNT Gdynia790,00 pln netto
5. Komunikacja interpersonalna w firmieTermin: 05-06.2017Miejsce: PPNT Gdynia790,00 pln netto

 

IV SZKOLENIA DLA KADRY PRODUKCYJNEJ

 

 

 

 

 

ProdukcjaTerminyMiejsceCena netto
1. Autorytet mistrza, brygadzisty, lidera obszaru.Termin:07-08.09.2017Miejsce: PPNT Gdynia890,00 pln
2. Budowa zespołuTermin:Miejsce:
4. Zarządzanie zespołem produkcyjnymTermin:Miejsce:
5. Motywacja do pracyTermin:Miejsce:
7. Zarządzanie zmianą w firmieTermin:Miejsce:
8. Zarządzanie czasemTermin:Miejsce:
9. Zarządzanie projektamiTermin:Miejsce:
10. Rozmowa oceniającaTermin:Miejsce:
11. TWI Instruktaż w przemyśleTermin: 14-15.09.2017Miejsce: PPNT Gdynia990,00 pln netto

Zarządzanie zespołem produkcyjnym

Zarządzanie – kierowanie zespołem produkcyjnym.   Grupa docelowa: Szkolenie dla kierowników, mistrzów, brygadzistów i liderów obszarów w nowoczesnych zakładach produkcyjnych. System to nie wszystko! LEAN Manufacturing, Six Sigma oraz wszelkie inne sprawdzone idee zarządzania produkcją opierają się na podstawowej zasadzie: zaangażowaniu ludzi. Kluczową postacią staje się kierownik średniego szczebla zarządzania, którego przysłowiowa pozycja pomiędzy młotem […]

0 komentarzy

Komunikacja Interpersonalna w firmie

Szkolenie otwarte: Efektywna komunikacja – podstawą wszelkich działań zawodowych pracowników Twojej firmy Dlaczego prawidłowa komunikacja jest ważna?: 1. Pracownicy muszą przekazywać efektywnie informacje, aby nawiązać wzajemne stosunki, w przeciwnym razie będą narażeni na stres, poczucie alienacji, rozczarowanie i odrzucenie przez innych. 2. Nabywanie wiedzy od innych współpracowników i przełożonych oraz uczenie się w oparciu o […]

0 komentarzy

Asertywność i Aikido

Szkolenie otwarte Asertywność i Aikido co łączy te dwa pojęcia? Czym jest asertywność? Asertywność jest umiejętnością, która przejawia się w bezpośrednim sposobie wyrażania własnych myśli, uczuć, potrzeb oraz dbałości o własne prawa bez naruszania praw innych osób. Nie jest cechą osobowości, a to oznacza, że każdy może ją posiąść. Dzięki koncepcji treningu asertywności możemy nauczyć […]

0 komentarzy

Rekrutacja i selekcja pracowników

Rekrutacja i selekcja jako podstawowe elementy procesu naboru pracowników. Wstęp Działania podejmowane przez pracodawcę w celu przyciągnięcia i dokonania wyboru najlepszego kandydata można porównać do decyzji inwestycyjnej. Korygowanie nieprzemyślanej lub błędnej decyzji może zabierać dużo czasu i okazać się kosztowne. Podjęcie dobrej decyzji może przynieść efekty dalece przewyższające początkowe oczekiwania stron. Osoba odpowiadająca organizacji, jej […]

0 komentarzy

Motywowanie ludzi do pracy

Motywowanie ludzi do pracy – jak zbudować nasz zespołowy mini system motywacji? Ludzie chcą być zauważeni. Pragną uznania swych osobistych osiągnięć i wkładu w osiągnięcia zbiorowe. Często uznanie jest formą podziękowania. Osobiste osiągnięcie jako takie jest motywujące, motywacja ta zwiększa się jednak bardzo, gdy ktoś je zauważa i docenia jego wartość. Uznanie jest jednym ze […]

0 komentarzy

Marketing w firmie

Marketing w firmie – metody pozyskiwania i przetwarzania informacji rynkowej   Opis szkolenia, dla kogo? Szkolenie „Marketing w firmie – metody pozyskiwania i przetwarzania informacji rynkowej” skierowane jest do czterech grup pracowniczych: (1) sprzedawców, (2) pracowników działu marketingu i promocji, (3) osób odpowiedzialnych za tworzenie projektów nowych produktów i zarządzających procesem wprowadzania ich na rynek, […]

0 komentarzy

Nowoczesne sposoby radzenia sobie ze stresem

Temat szkolenia: „Nowoczesne sposoby radzenia sobie ze stresem” Opis szkolenia, dla kogo? Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich chętnych, którzy chcą odpowiedzieć sobie na pytanie „Jak efektywnie radzić sobie ze stresem?” oraz zmienić swój dotychczasowy sposób reakcji. Jeżeli chcesz poznać najnowocześniejsze sposoby walki z chorobą naszego wieku – STRESEM – koniecznie zapisz się na to szkolenie. […]

0 komentarzy

Inteligencja emocjonalna

Temat szkolenia: „Inteligencja emocjonalna w zarządzaniu”   Opis szkolenia, dla kogo? Jak to się dzieje, że niektórzy z nas, mimo oczywistych pozytywnych cech i błyskotliwej inteligencji nie osiągają sukcesów? Jak to możliwe, że jedni z nas nie mają żadnych problemów ze swoimi pracownikami, potrafią się porozumieć w prawie każdej sytuacji, a ludzie chcą iść za […]

0 komentarzy

Jak obiektywnie oceniać pracowników i przeprowadzać rozmowę oceniającą

„JAK OBIEKTYWNIE OCENIĆ PRACOWNIKÓW I PRZEPROWADZIĆ ROZMOWĘ OCENIAJĄCĄ?” Opis szkolenia, dla kogo? Warsztaty te przeznaczone są dla menedżerów, którzy planują i odbywają rozmowy oceniające ze swoimi pracownikami. Zajęcia oparte są na treściach teoretycznych oraz treningu umiejętności. Interaktywne ćwiczenia i symulacje oraz ćwiczenia z wykorzystaniem kamery wideo pozwalają na doskonalenie i samoocenę umiejętności Uczestników szkolenia. Zakres […]

0 komentarzy

Jak budować system ocen okresowych pracowników

„JAK BUDOWAĆ SYSTEM OCEN OKRESOWYCH PRACOWNIKÓW?” Opis szkolenia, dla kogo? Systemy Ocen Okresowych Pracowników zostały uznane za doskonałe narzędzie pozwalające na badanie wszystkich pracujących w firmie pracowników. Dzięki nim uzyskujemy informacje na temat efektywności pracy pracowników, potencjału rozwojowego kadry, ich potrzeb i oczekiwań wobec organizacji. Służą planowaniu zatrudnienia, ustalaniu ruchów kadrowych oraz są pomocne w […]

0 komentarzy

Techniki sprzedaży ubezpieczeń

Zapraszamy na szkolenie otwarte dla agentów ubezpieczeniowych. „Niekonwencjonalne techniki sprzedaży ubezpieczeń”Szkolenie skierowane jest zarówna do pośredników oferujących ubezpieczenia majątkowe jak i życiowe oraz wszelkie programy inwestycyjne. Cele szkolenia; • Prezentacja najbardziej skutecznych form, metod i technik sprzedaży ubezpieczeń na konkurencyjnym rynku • Przekazanie wiedzy na temat nowoczesnych systemów sprzedaży produktów ubezpieczeniowych poprzez tzw sprzedaż doradczą […]

0 komentarzy

Zarządzanie zmianą

Zarządzanie zmianą w firmie 1. Cel szkolenia: Zmiany są naturalnym procesem, który codziennie towarzyszy ludziom i organizacjom. Mówi się obecnie ,że „najpewniejszą rzeczą na świecie jest zmiana”. Jednak zmiany budzą wiele obaw i wątpliwości zarówno wśród pracowników, jak i kadry menadżerskiej. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy jak dostosować się do zmiany oraz umiejętności przetrwania tych […]

0 komentarzy

Prowadzenie prezentacji

Jak prowadzić efektywną prezentację? – szkolenie warsztatowe Wprowadzenie Aby zainteresować uczestników i zrealizować cele prezentacji nie wystarczy stworzenie kilkunastu slajdów na dany temat. Głównym filarem, na którym powinni skupić się odbiorcy przekazu jesteś TY sam. Wiara w prezentowane rozwiązanie, rozważny entuzjazm i naturalny styl bycia prezentera nie zastąpią nawet najbardziej spektakularne slajdy czy tabele i […]

0 komentarzy

„Rady Pracowników”

Informacja o szkoleniu na temat funkcjonowania Rad Pracowników w zakładzie pracy Cele szkolenia: – przekazanie informacji na temat obowiązującej dyrektywy i implementowanej Ustawy – poznanie procedury powoływania Rady Pracowników – uświadomieniu szans i zagrożeń wynikających z obowiązującego nowego prawa – wypracowanie odpowiednich postaw wobec obowiązkowego dialogu społecznego wynikającego z przyjętej Ustawy – praktyczne aspekty działania […]

0 komentarzy

Szkolenia otwarte w zakresie LEAN

Zapraszamy na szkolenia modułowe Lean Manufacturing Zapytania ofertowe Miejsce szkolenia: Do uzgodnienia z zamawiającym Czas trwania i zakres szkoleń jest ustalany z zamawiającym na podstawie wnikliwej analizy potrzeb i oczekiwań. Nasze szkolenia rozwiązują problemy dlatego zapraszamy do kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na państwa pytania. Moduł „A” Lean Basics 1. Lean Intro – Wprowadzenie do metodologii […]

0 komentarzy

„Negocjacje – postawa czy technika?”

„Walka Dawida z Goliatem – czy w negocjacjach ważniejsza jest postawa czy też umiejętność manipulacji i wpływu na człowieka poprzez stosowanie przemyślnych technik i metod?” Mówiąc o negocjacjach mamy na myśli i te negocjacje przez duże „N” i negocjacje, „na co dzień” wcale nie mniej istotne i przynoszące często podobne efekty. Szukając odpowiedzi na pytanie […]

0 komentarzy

Profesjonalna obsługa klienta

„Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy” Podstawowe efekty, jakie osiągane są poprzez udział w szkoleniu to:  Kreowanie jak też utrwalanie postaw pro-serwisowych opartych na najwyższych wartościach etycznych i moralnych w odniesieniu do nowoczesnej filozofii […]

0 komentarzy

Sprawna obsługa petenta w urzędzie

SPRAWNA OBSŁUGA PETENTA W URZĘDZIE  (szkolenie połączone z warsztatami) Cele szkolenia Celem szkolenia jest przedstawienie mechanizmów psychologicznych w komunikacji międzyludzkiej ze szczególnym uwzględnieniem relacji z Petentem urzędu administracji publicznej. – nauczenie podstawowych zasad poprawnej komunikacji z petentem – nauczenie i kreowanie postaw asertywnej obsługi petentów „wymagających” – nauczenie technik psychologicznej perswazji oraz obrony przed manipulacją […]

0 komentarzy

Zarządzanie – kierowanie zespołem dla nowych kierowników

Zarządzanie – kierowanie zespołem czyli właśnie awansowałeś na szefa z pośród swoich dotychczasowych kolegów. Kierowanie zespołem okazuje się jednym z największych wyzwań dla nowoczesnych menagerów XXI wieku. Zwłaszcza, jeżeli stają przed faktem mianowania ich na to stanowisko i zmiany roli z członka zespołu na jego lidera. Czy uda się być liderem nie tylko mianowanym, ale naturalnym? To pytanie […]

0 komentarzy

Komunikacja Interpersonalna

Szkolenie otwarte: Efektywna komunikacja – podstawą wszelkich działań zawodowych pracowników Twojej firmy Dlaczego prawidłowa komunikacja jest ważna?: 1. Pracownicy muszą przekazywać efektywnie informacje, aby nawiązać wzajemne stosunki, w przeciwnym razie będą narażeni na stres, poczucie alienacji, rozczarowanie i odrzucenie przez innych. 2. Nabywanie wiedzy od innych współpracowników i przełożonych oraz uczenie się w oparciu o […]

0 komentarzy

Negocjacje – windykacja

„Negocjacje – windykacja” czyli jak skutecznie egzekwować płatności i zaległości finansowe od klientów i kontrahentów. Zapraszamy na szkolenie otwarte dla pracowników ds. windykacji, handlowców i przedstawicieli handlowych, pracowników działów księgowych lub finansowych, menedżerów odpowiedzialnych za windykację oraz osoby zajmujące się monitorowaniem płatności klientów i ściąganiem należności. Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności potrzebne do:  Określenia […]

0 komentarzy

TELEMARKETING, czyli: „Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon”

„TELEMARKETING – Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon – czyli jak rozmawiać  aby nie irytować klientów” Szkolenie w postaci intensywnego treningu prowadzonego przez praktyków, podczas których kadra trenerska zaprezentuje formy i możliwości wykorzystania telemarketingu. Telemarketing, na obecnym konkurencyjnym rynku, staje się jednym z najważniejszych narzędzi pozyskiwania klienta. Dlatego zadziwiające jest jak wiele firm popełnia tak proste […]

0 komentarzy

Zaawansowane negocjacje międzynarodowe, z naciskiem na pracę w dziale eksportu

ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE MIĘDZYNARODOWE, Z NACISKIEM NA PRACĘ W DZIALE EKSPORTU. „Zaawansowane negocjacje biznesowe” Czy sama znajomość języka obcego wystarcza do skutecznego przeprowadzenia negocjacji międzynarodowych? Oczywiście, że nie! Poza znajomością języka partnera warto znać biznesowy savoir vivre, zaawansowane zasady negocjacji oraz wszystkie triki negocjacyjne. Sukcesy czy porażki odnoszone na tym polu decydują o Twojej pozycji na […]

0 komentarzy

„Partnerstwo publiczno – prywatne sposób na realizację inwestycji bez pieniędzy”

„Partnerstwo publiczno – prywatne sposób na realizację inwestycji bez pieniędzy” Coraz głośniej w naszym kraju mówi się o realizacji inwestycji w formule partnerstwa publiczno-prywatnego. To bardzo korzystna formuła, która pozwala zrealizować gminie inwestycje bez posiadania środków finansowych. Jest to oparta na umowie współpraca podmiotu publicznego i partnera prywatnego, która ma zmierzać do realizacji zadania publicznego. […]

0 komentarzy

Prawo zamówień publicznych po nowelizacji

Prawo zamówień publicznych Cele szkolenia: Zapoznanie osób odpowiedzialnych za przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: – w firmach, – w urzędach, – w instytucjach publicznych – oraz organizacjach pozarządowych z praktycznymi aspektami ustawy prawo zamówień publicznych. Zakres programowy szkolenia: PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 1. Przepisy regulujące postępowanie w sprawach dotyczących udzielenia zamówień publicznych. 2. Zasady postępowania […]

0 komentarzy

„Jak świadomie kształtować swój wizerunek?”

Temat szkolenia: „Jak świadomie kształtować swój wizerunek?” Opis szkolenia, dla kogo? Szkolenie jest przewidziane dla osób, które prowadzą rozmowy handlowe, prowadzą wystąpienia i prezentacje, nawiązują kontakty z kontrahentami Cele szkolenia: • Celem szkolenia jest przybliżenie uczestniczkom tematu świadomego kształtowania własnego wizerunku poprzez samodzielne doświadczanie „bycia na świeczniku”. Dlatego też celem szkolenia jest próba wypracowania indywidualnego […]

0 komentarzy

„Jak obiektywnie ocenić pracowników i przeprowadzić rozmowę oceniającą?”

„JAK OBIEKTYWNIE OCENIĆ PRACOWNIKÓW I PRZEPROWADZIĆ ROZMOWĘ OCENIAJĄCĄ?” Opis szkolenia, dla kogo? Warsztaty te przeznaczone są dla menedżerów, którzy planują i odbywają rozmowy oceniające ze swoimi pracownikami. Zajęcia oparte są na treściach teoretycznych oraz treningu umiejętności. Interaktywne ćwiczenia i symulacje oraz ćwiczenia z wykorzystaniem kamery wideo pozwalają na doskonalenie i samoocenę umiejętności Uczestników szkolenia. Zakres […]

0 komentarzy

„Jak budować system ocen okresowych pracowników?”

„JAK BUDOWAĆ SYSTEM OCEN OKRESOWYCH PRACOWNIKÓW?” Opis szkolenia, dla kogo? Systemy Ocen Okresowych Pracowników zostały uznane za doskonałe narzędzie pozwalające na badanie wszystkich pracujących w firmie pracowników. Dzięki nim uzyskujemy informacje na temat efektywności pracy pracowników, potencjału rozwojowego kadry, ich potrzeb i oczekiwań wobec organizacji. Służą planowaniu zatrudnienia, ustalaniu ruchów kadrowych oraz są pomocne w […]

0 komentarzy

LIDER – czyli jak kierować i zarządzać zespołem

LIDER – czyli jak kierować i zarządzać zespołem. Wstęp: Szkolenie przeznaczone jest dla średniego i wyższego szczebla zarządzania firm, szczególnie sektora MŚP. Stanowi ono element wprowadzający do pracy nad kształtowaniem, tak w grupach zarządzających, jak i w poszczególnych menedżerach, cech osobowości przywódczych, pozwalających na kształtowanie i uwalnianie we współpracownikach ich najlepszych i najpełniejszych potencjałów. Ma […]

0 komentarzy

Autoprezentacja PR

Indywidualny PR Sztuka prezentacji i autoprezentacji – budowanie wizerunku na potrzeby prezentacji handlowych i wystąpień publicznych Opis szkolenia, dla kogo? Osoby, które na potrzeby firmowe, lub własne muszą dokonywać publicznych prezentacji – handlowych, ofertowych, integrująco-motywujących, a także ci, którzy z racji wykonywanej pracy powinni łatwo nawiązywać kontakty z audytorium, przemawiać, prowadzić spotkania. Cele szkolenia: Rozwinięcie […]

0 komentarzy

Budowanie wizerunku firmy i osoby – komunikacja medialna i obrona przed czarnym PR

Budowanie wizerunku firmy i osoby – komunikacja medialna i obrona przed czarnym PR Opis szkolenia, dla kogo? Szkolenie dla kadry kierowniczej małych i średnich przedsiębiorstw, pracowników jednostek administracji samorządu terytorialnego i administracji publicznej oraz wszystkich osób w firmach i samorządzie odpowiedzialnych za kontakty z mediami i udzielanie informacji. Dla pracowników działów P.R., marketingu, rzeczników prasowych, […]

0 komentarzy

Komunikacja wewnętrzna w firmie oraz zarządzanie w systuacjach kryzysowych

Komunikacja wewnętrzna w firmie oraz zarządzanie w systuacjach kryzysowych Opis szkolenia, dla kogo? Dla osób mających w firmie wpływ na komunikację wewnętrzną i zapewnienie prawidłowego dostępu do informacji. Są to zwykle managerowie wysokiego i średniego szczebla, pracownicy działów komunikacji, kierownicy działów. Szkolenie lub coaching indywidualny skierowane jest do top management firmowego, osób publicznych, prezesów, ludzi […]

0 komentarzy

Zarządzanie projektem

Zarys programowy 2-dniowego szkolenia z zarządzania projektem  Przedsięwzięcia podejmowane przez organizację i jej członków mają charakter projektu i wiążą się z koniecznością uwzględnienia zasobów czasowych, finansowych, materiałowych i ludzkich. Szkolenie „Zarządzanie Projektem” wyposaży uczestników w narzędzia planowania, realizacji, kontroli i zakończenia projektu oraz racjonalnego wykorzystania dostępnych zasobów. Program daje przygotowanie do: * profesjonalnego zarządzania projektem […]

0 komentarzy

Zarządzanie czasem

„Zarządzanie czasem”   „Nie chodzi o to aby pracować, ale o to aby pracować z głową” Wprowadzenie „Czas to pieniądz” – niestety jednak (nawet przy dobrym zainwestowaniu) nie da się go pomnażać, pożyczać, czy odkładać. To zasób, który wyczerpuje się bezpowrotnie. Czy w takim razie idea „zarządzania czasem jest tylko mrzonką i skazaną na porażkę […]

0 komentarzy

Budowa zespołu – warsztaty kierownicze

BUDOWA ZESPOŁU – warsztaty kierownicze Główne obszary: KREOWANIE ZESPOŁU, ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM, MOTYWACJA, KONFLIKT, SYTUACJE AWARYJNE, ELEMENTY NEGOCJACJI I MEDIACJI Umiejętność budowania zespołu opartego na wzajemnej współpracy jego członków jako podstawa skutecznego realizowania wyznaczonych zadań w organizacji. Grupa docelowa: • liderzy zespołów • kadra kierownicza średniego szczebla zarządzania • Kierownicy liniowi, Mistrzowie, Brygadziści, Liderzy obszarów.. • […]

0 komentarzy

TWI warsztaty dla liderów, brygadzistów i mistrzów produkcji

Training Within Industry (TWI) czyli Trening w Przemyśle  – warsztaty szkoleniowe – 2 dni Grupa docelowa: Liderzy grup produkcyjnych, Brygadziści, Mistrzowie, Kierownicy,   Wprowadzenie:   (Job Instruction) Instrukcja pracy, to warsztat, który uczy uczestników zorganizowanego sposobu prowadzenia instruktażu: jak szybko i prawidłowo, bezpiecznie i sumiennie wykonać zadanie. Szkolenie w środowisku  zawodowym, zgodne ze sposobem według […]

0 komentarzy

Intensywny Warsztat Sprzedaży

Intensywny warsztat sprzedaży „Tysiąc razy więcej sprzedaje ten.., Kto potrafi o jedną tysięczną więcej” Informacje ogólne Profesjonalni handlowcy potrzebni są zawsze, a szkolenia umiejętności sprzedaży odgrywają pierwszorzędną rolę w ich rozwoju zawodowym. Najważniejszym wyzwaniem dla firmy jest dotarcie do możliwie wielu potencjalnych klientów, zaprezentowanie im oferty handlowej i przekonanie ich do podjęcia decyzji o zakupie. […]

0 komentarzy

 

KONTAKT W SPRAWIE SZKOLENIA  
Konsultant klienta
Tel. +48 510 033 347
+48 782997099
Email: sekretariat@jjszkolenia.pl
Podaj nam swój adres E-mail a my
do ciebie Odpiszemy

Celujemy w Wasze potrzeby


Tel. GSM 510 033 347
Gdynia
81-457 Gdynia
Al. Zwycięstwa 96/98
sekretariat@jjszkolenia.pl
Godziny pracy: 8:00 - 16:00
© 2005 JJ Szkolenia