510 033 347

Sprzedaż i obsługa szkolenia

Szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń dedykowanych dla pracowników działów handlowych, zaopatrzenia, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, pracowników działów obsługi i serwisu itp..

 

 

 

Szkolenia modułowe dla handlowców

Szkolenia modułowe dla handlowców Kompleksowy program rozwoju – Program szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb potencjalnej grupy uczestników. Motto: „ Nie wydawaj pieniędzy na szkolenia, lecz inwestuj je w rozwój własny i rozwój swoich pracowników” Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: * Możliwość dopasowania zakresu treści programowej do danej sytuacji klienta * Możliwość korzystania z […]

0 komentarzy

Standardy telefonicznej obsługi klienta

Standardy Telefonicznej Obsługi Klienta Pracuję aby pomóc klientowi w rozwiązywaniu problemów Profesjonalna obsługa klienta to jeden z trzech kluczowych elementów budujących wizerunek i sukces biznesowy firmy. Obok jakości produktu czy usługi i działań w zakresie tzw PR-u to umiejętności pracowników w zakresie prawidłowej komunikacji, diagnozowania problemu klienta oraz kreatywne podejście do jego rozwiązania warunkują satysfakcję […]

0 komentarzy

Sprzedaż przez telefon – aktywny telemarketing

Sprzedaż przez telefon – aktywny telemarketing Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon Postawa, wiedza i umiejętności decydują o efektywność sprzedaży przez telefon. Aktywność telemarketera oparta na umiejętnościach związanych ze sztuką prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu oraz zarządzania emocjami klienta i własnymi przynosi nadzwyczajne efekty sprzedażowe. Na naszych warsztatach zajmiemy się pracą nad kluczowymi kompetencjami sprzedawcy telefonicznego tak […]

0 komentarzy

ABC telemarketingu

ABC telemarketingu Przygotowanie do pracy z telefonem … Telemarketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi sprzedaży i obsługi klienta. Podczas tego szkolenia poznasz istotę skuteczności w pracy telemarketera. Program szkolenia został opracowany na podstawie osobistych doświadczeń trenerów oraz najlepszych praktyk telemarketingowych. Wprowadzenie: Część z nas posiada wrodzoną zdolność do komunikowania się z ludźmi i świetnie nam […]

0 komentarzy

Zaawansowane negocjacje międzynarodowe, z naciskiem na pracę w dziale eksportu

ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE MIĘDZYNARODOWE, Z NACISKIEM NA PRACĘ W DZIALE EKSPORTU. „Zaawansowane negocjacje biznesowe” Czy sama znajomość języka obcego wystarcza do skutecznego przeprowadzenia negocjacji międzynarodowych? Oczywiście, że nie! Poza znajomością języka partnera warto znać biznesowy savoir vivre, zaawansowane zasady negocjacji oraz wszystkie triki negocjacyjne. Sukcesy czy porażki odnoszone na tym polu decydują o Twojej pozycji na […]

0 komentarzy

Negocjacje – windykacja

SZKOLENIE OTWARTE: Negocjacje – windykacja. Zapraszamy na szkolenie otwarte dla pracowników ds. windykacji, handlowców i przedstawicieli handlowych, pracowników działów księgowych lub finansowych, menedżerów odpowiedzialnych za windykację oraz osoby zajmujące się monitorowaniem płatności klientów i ściąganiem należności. Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności potrzebne do:  Określenia zasad i stosowania profilaktyki windykacyjnej;  Odzyskania należności jak […]

0 komentarzy

Intensywny warsztat negocjacji

  Intensywny warsztat negocjacji „Walka Dawida z Goliatem – czy w negocjacjach ważniejsza jest postawa czy też umiejętność manipulacji i wpływu na człowieka poprzez stosowanie przemyślnych technik i metod?”Mówiąc o negocjacjach mamy na myśli i te negocjacje przez duże „N” i negocjacje, „na co dzień” wcale nie mniej istotne i przynoszące często podobne efekty. Szukając […]

0 komentarzy

„Marketing w firmie”

Marketing w firmie – metody pozyskiwania i przetwarzania informacji rynkowej Opis szkolenia, dla kogo? Szkolenie „Marketing w firmie – metody pozyskiwania i przetwarzania informacji rynkowej” skierowane jest do czterech grup pracowniczych: (1) sprzedawców, (2) pracowników działu marketingu i promocji, (3) osób odpowiedzialnych za tworzenie projektów nowych produktów i zarządzających procesem wprowadzania ich na rynek, (4) […]

0 komentarzy

Sprawna obsługa petenta w urzędzie

Czy bywają dni kiedy Twoja praca wygląda TAK?:) SPRAWNA OBSŁUGA PETENTA W URZĘDZIE (szkolenie połączone z warsztatami) Cele szkolenia Celem szkolenia jest przedstawienie mechanizmów psychologicznych w komunikacji międzyludzkiej ze szczególnym uwzględnieniem relacji z Petentem urzędu administracji publicznej. – nauczenie postawowych zasad poprawnej komunikacji z petentem – nauczenie i kreowanie postaw asertywnej obsługi petentów „wymagających” – […]

0 komentarzy

TELEMARKETING – Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon

  „TELEMARKETING – Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon” – czyli jak rozmawiać  aby nie irytować klientów Szkolenie w postaci intensywnego treningu prowadzonego przez praktyków, podczas których kadra trenerska zaprezentuje formy i możliwości wykorzystania telemarketingu. Telemarketing, na obecnym konkurencyjnym rynku, staje się jednym z najważniejszych narzędzi pozyskiwania klienta. Dlatego zadziwiające jest jak wiele firm popełnia tak […]

0 komentarzy

Intensywny Warsztat Sprzedaży

Intensywny warsztat sprzedaży „Tysiąc razy więcej sprzedaje ten.., Kto potrafi o jedną tysięczną więcej” Informacje ogólne Profesjonalni handlowcy potrzebni są zawsze, a szkolenia umiejętności sprzedaży odgrywają pierwszorzędną rolę w ich rozwoju zawodowym. Najważniejszym wyzwaniem dla firmy jest dotarcie do możliwie wielu potencjalnych klientów, zaprezentowanie im oferty handlowej i przekonanie ich do podjęcia decyzji o zakupie. […]

0 komentarzy

Indywidualny Plan Rozwoju Pracowników Obsługi Klienta IPRP

Kompleksowy program rozwoju dla pracowników obsługi klienta. Program szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb potencjalnej grupy uczestników. Motto: „Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy” Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: * Możliwość dopasowania zakresu treści […]

0 komentarzy

Indywidualny Plan Rozwoju Sprzedawcy IPRS

Indywidualny Plan Rozwoju Sprzedawcy (IPRS) Kompleksowy program rozwoju dla sprzedawców, przedstawicieli handlowych. Program szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb potencjalnej grupy uczestników. Motto: „Czasy kiedy wystarczyło stworzyć dobry produkt aby osiągnąć sukces na rynku już dawno się skończyły. Dzisiaj w dobie ostrej konkurencji o sukcesie firmy decyduje profesjonalizm sprzedawcy” Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: […]

0 komentarzy

 

KONTAKT W SPRAWIE SZKOLENIA  
Konsultant klienta
Tel. +48 510 033 347
+48 782997099
Email: sekretariat@jjszkolenia.pl
Podaj nam swój adres E-mail a my
do ciebie Odpiszemy

Celujemy w Wasze potrzeby


Tel. GSM 510 033 347
Gdynia
81-457 Gdynia
Al. Zwycięstwa 96/98
sekretariat@jjszkolenia.pl
Godziny pracy: 8:00 - 16:00
© 2005 JJ Szkolenia