+48 782 997 099

Szkolenia zamknięte

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE

„Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości”
 

 

Szkolenia, Treningi

Zwiększanie kompetencji pracowników firmy jest jednym z podstawowych warunków jej rozwoju. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wspieramy naszych klientów w planowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju pracowników oferując organizację oraz prowadzenie szkoleń i treningów. Proponujemy szeroką współpracę w zakresie tworzenia nowych i indywidualnych projektów szkoleniowych obejmujących dłuższą współpracę.

Szkolenia realizujemy w siedzibie firmy Klienta bądź w wybranym przez nas ośrodku szkoleniowym. Wszystkie programy mają charakter autorski i są konstruowane i realizowane po wcześniejszej analizie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz wsparte profesjonalnym doradztwem umożliwiającym praktyczne wdrożenie nowych rozwiązań.

Nasi trenerzy to psychologowie oraz praktycy z wieloletnim doświadczeniem trenerskim.
Dzięki ich wiedzy, zaangażowaniu oraz doskonałym umiejętnościom dydaktycznym nasze szkolenia zawsze otrzymują najwyższe oceny najbardziej wymagających uczestników.

 

KOMPLEKSOWE PLANY SZKOLENIOWE  DLA FIRM I INSTYTUCJI

 

 

 

Indywidualny Plan Rozwoju Pracowników Obsługi Klienta IPRP

Kompleksowy program rozwoju dla pracowników obsługi klienta. Program szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb potencjalnej grupy uczestników. Motto: „Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy” Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: * Możliwość dopasowania zakresu treści […]

0 komentarzy

Indywidualny Plan Rozwoju Sprzedawcy IPRS

Indywidualny Plan Rozwoju Sprzedawcy (IPRS) Kompleksowy program rozwoju dla sprzedawców, przedstawicieli handlowych. Program szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb potencjalnej grupy uczestników. Motto: „Czasy kiedy wystarczyło stworzyć dobry produkt aby osiągnąć sukces na rynku już dawno się skończyły. Dzisiaj w dobie ostrej konkurencji o sukcesie firmy decyduje profesjonalizm sprzedawcy” Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: […]

0 komentarzy

Indywidualny Plan Rozwoju Menagera IPRM

Indywidualny Plan Rozwoju Menagera IPRM Kompleksowy program rozwoju dla kierowników wyższego i średniego szczebla zarządzania. Program szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb potencjalnej grupy uczestników. Motto:   „ Nie wydawaj pieniędzy na szkolenia, lecz inwestuj je w rozwój własny i rozwój swoich pracowników”Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: * Możliwość dopasowania zakresu treści programowej do […]

0 komentarzy

 

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE

 

 

Zarządzanie zespołem pracowniczym w realiach uczelni

„Zarządzanie zespołem pracowniczym w realiach uczelni” Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej wyższego i średniego szczebla w środowisku wyższej uczelni   Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie budowania zespołu, poprawy komunikacji w zespole, budowaniu autorytetu przełożonego, zdobyciu wiedzy na temat motywowania pozafinansowego pracowników.   Planowane efekty i korzyści dla […]

0 komentarzy

Negocjacje zaawansowane szkolenie

Negocjacje zaawansowane – warsztat negocjacyjny.   Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i narzędzi dla skutecznego negocjowania. Otrzymasz zasób potrzebnej wiedzy, poznasz sprawdzone w praktyce techniki oraz sprawdzisz swoje umiejętności podczas ćwiczeń „case study’s”, które kopiują realne sytuacje biznesowe.   Negocjacje – postawa czy technika? Mówiąc o negocjacjach zaawansowanych zazwyczaj mamy na myśli  negocjacje przez duże […]

0 komentarzy

Zarządzanie konfliktem w środowisku produkcyjnym

„Zarządzanie konfliktem w środowisku produkcyjnym” Uczestnikami warsztatu są mistrzowie, brygadziści i liderzy  produkcji.     Doświadczenie uczestników: w zależności od potrzeb szkolenie profilujemy pod konkretne grupy od początkujących liderów do doświadczonych mistrzów. Problemy, z którymi spotykają się uczestnicy: – nie umieją poradzić sobie z trudnymi pracownikami – nie precyzyjnie przekazują informację pracownikom co rodzi konfabulacje i sytuacje konfliktowe […]

0 komentarzy

Zarządzanie zmianą w organizacji LEAN

„Zarządzanie zmianą w organizacji LEAN” – warsztaty dla mistrzów i liderów produkcji    Wdrożenie idei szczupłego zarządzania oraz zasad i narzędzi Lean jest związane z zarządzaniem zmianą w organizacji. Zanim zatem zdecydujemy się na realizację projektów szczupłego zarządzania i doskonalenia warto mieć świadomość że jest to nie tylko zmiana na poziomie procesu ale również na poziomie […]

0 komentarzy

Zarządzanie zespołem dla liderów utrzymania ruchu

Zarządzanie zespołem dla liderów utrzymania ruchu – warsztaty liderskie Cele szkolenia Szkolenie ma na celu umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem. Pokazuje, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać. Omówione zostaną metody skutecznej motywacji i oceny pracy. Uczestnicy dowiedzą się, jak delegować zadania i egzekwować ich realizację oraz dawać […]

0 komentarzy

Zarządzanie zmianą dla kadry 50+

„Szkolenie z zakresu zarządzania zmianą i radzenia sobie ze stresem w obliczu zmian” Grupa docelowa 50+ Wstęp: Zmiany są naturalnym procesem, który codziennie towarzyszy ludziom i organizacjom. Mówi się obecnie ,że „Najbardziej stałą rzeczą na świecie jest… ciągła zmiana”. Jednak zmiany budzą wiele obaw i wątpliwości zarówno wśród pracowników, jak i kadry menadżerskiej. Celem szkolenia […]

0 komentarzy

Asertywność w środowisku produkcyjnym

„Asertywność w środowisku produkcyjnym” – warsztaty szkoleniowe dla liderów i specjalistów    Cele szkolenia W okresie tzw „rynku pracownika”, gdzie coraz trudniej pozyskać nowe ręce do pracy oraz utrzymać specjalistów i liderów, kluczowe staja się kompetencje managerskie, które pozwalają na budowanie relacji opartych na zaufaniu i prawidłowej komunikacji. Szkolenie ma na celu pokazanie, że asertywność […]

0 komentarzy

Komunikacja w zarządzaniu szkolenie

„Efektywna komunikacja”  – podstawą działań  biznesowych kadry kierowniczej     „Sztuka komunikacji jest językiem przywództwa” – James Humes   Szkolenie warsztatowe, pozwala zrozumieć znaczenie pozytywnych relacji międzyludzkich w procesie komunikacji, nabyć umiejętność ich efektywnego kształtowania i przełożenia na współpracę w zespole kierowniczym, realizację celów i zadań operacyjnych i strategicznych firmy.    Dlaczego prawidłowa komunikacja jest ważna?:   […]

0 komentarzy

Prezentacja problemów i ich rozwiązań szkolenie dla kierowników

„Prezentacja problemów i ich rozwiązań – sztuka efektywnej komunikacji z przedstawicielami zarządu”   Grupa docelowa: kadra średniego szczebla zarządzania – kierownicy liniowi działów i wydziałów produkcyjnych. W ramach wykonywanych zadań i obowiązków kierownicy realizują krótkie spotkania z członkami zarządu w obszarach produkcyjnych Główne cele: Szkolenie ma pomóc w pokonywaniu oporów w kontaktach z kadrą wyższego […]

0 komentarzy

Mini akademia lidera

Akademia Lidera Program skierowany do pracowników na najniższym szczeblu zarządzania głownie liderów i brygadzistów. W ramach  AKADEMII LIDERA  Progress Project Sp. z o.o. realizuje szkolenia dla liderów produkcji – brygadzistów. Mają one na celu doskonalenie kompetencji miękkich w obszarze przywództwa oraz efektywnego kierowania ludźmi. Szczególny nacisk w procesie szkoleniowym zostanie położony na kształtowanie postaw i […]

0 komentarzy

7 Nawyków skutecznego działania szkolenie

„7 Nawyków skutecznego działania”   „Bez pracy i największy talent nie da ci kolacji” (przysłowie koreańskie)   Dr Stephen R. Covey – badacz, pisarz i przywódca – został uznany przez magazyn Time za jednego z 25 najbardziej wpływowych Amerykanów. Jego najważniejszym celem był rozwój człowieka, rodziny i organizacji. Przede wszystkim znany jako autor „7 Nawyków […]

0 komentarzy

Przygotowanie do roli kierownika szkolenie

„Menedżer od Pierwszego Dnia”   „Styl Przywództwa to sposób, w jaki zachowujemy się, gdy chcemy wpłynąć na wyniki innych osób. To połączenie zachowań dyrektywnych i wspierających” Kenneth Blanchard   Kim jest kierownik – Lider?   Zazwyczaj rola ta kojarzy się nam z człowiekiem wizjonerem, za którym ludzie podążają bo tego chcą a nie uciekają przed […]

0 komentarzy

Zarządzanie zmianą w firmie szkolenie

Zarządzanie zmianą w firmie 1. Cel szkolenia: Zmiany są naturalnym procesem, który codziennie towarzyszy ludziom i organizacjom. Mówi się obecnie ,że „najpewniejszą rzeczą na świecie jest zmiana”. Jednak zmiany budzą wiele obaw i wątpliwości zarówno wśród pracowników, jak i kadry menadżerskiej. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy jak dostosować się do zmiany oraz umiejętności przetrwania tych […]

0 komentarzy

Komunikacja interpersonalna szkolenie

Efektywna komunikacja – podstawą wszelkich działań zawodowych pracowników Twojej firmy Dlaczego prawidłowa komunikacja jest ważna?: 1. Pracownicy muszą przekazywać efektywnie informacje, aby nawiązać wzajemne stosunki, w przeciwnym razie będą narażeni na stres, poczucie alienacji, rozczarowanie i odrzucenie przez innych. 2. Nabywanie wiedzy od innych współpracowników i przełożonych oraz uczenie się w oparciu o cudze doświadczenia […]

0 komentarzy

Intensywny Warsztat Sprzedaży

Intensywny warsztat sprzedaży „Tysiąc razy więcej sprzedaje ten.., Kto potrafi o jedną tysięczną więcej” Informacje ogólne Profesjonalni handlowcy potrzebni są zawsze, a szkolenia umiejętności sprzedaży odgrywają pierwszorzędną rolę w ich rozwoju zawodowym. Najważniejszym wyzwaniem dla firmy jest dotarcie do możliwie wielu potencjalnych klientów, zaprezentowanie im oferty handlowej i przekonanie ich do podjęcia decyzji o zakupie. […]

0 komentarzy

Intensywny warsztat negocjacji

Intensywny warsztat negocjacji „Walka Dawida z Goliatem – czy w negocjacjach ważniejsza jest postawa czy też umiejętność manipulacji i wpływu na człowieka poprzez stosowanie przemyślnych technik i metod?”Mówiąc o negocjacjach mamy na myśli i te negocjacje przez duże „N” i negocjacje, „na co dzień” wcale nie mniej istotne i przynoszące często podobne efekty. Szukając odpowiedzi […]

0 komentarzy

Intensywny Warsztat Obsługi Klienta

Intensywny Warsztat Obsługi Klienta „Profesjonalna obsługa klienta to przede wszystkim dwie rzeczy: miły i kompetentny sprzedawca oraz jego umiejętność opanowania negatywnych emocji” Praca sprzedawcy w dużych i małych sieciach sprzedaży to praca ciężka i nie zawsze odpowiednio doceniana. Nie zawsze doceniona przez pracodawcę, przez klienta oraz przez samych sprzedawców. Jak wiele cierpliwości i wytrwałości wymaga […]

0 komentarzy

Asertywność i Aikido co łączy te dwa pojęcia?

Asertywność i Aikido co łączy te dwa pojęcia? Czym jest asertywność? Asertywność jest umiejętnością, która przejawia się w bezpośrednim sposobie wyrażania własnych myśli, uczuć, potrzeb oraz dbałości o własne prawa bez naruszania praw innych osób. Nie jest cechą osobowości, a to oznacza, że każdy może ją posiąść. Dzięki koncepcji treningu asertywności możemy nauczyć się bezpośrednio, […]

0 komentarzy

Współpraca w zespole szkolenie

Współpraca w zespole Ukochanym porównaniem, które stosuje Ed Deming, jest porównanie pracy zespołowej do gry w orkiestrze symfonicznej. Taka orkiestra składa się z utalentowanych muzyków, którzy muszą zrezygnować z udowadniania swych zdolności w celu zachowania harmonii w orkiestrze. * Jak zbudować efektywny zespół pracowników? * Jakie znaczenie dla realizacji zadań mają role poszczególnych członków zespołu? […]

0 komentarzy

Motywowanie pracowników szkolenie

Motywowanie ludzi do pracy – jak zbudować nasz zespołowy mini system motywacji? Ludzie chcą być zauważeni. Pragną uznania swych osobistych osiągnięć i wkładu w osiągnięcia zbiorowe. Często uznanie jest formą podziękowania. Osobiste osiągnięcie jako takie jest motywujące, motywacja ta zwiększa się jednak bardzo, gdy ktoś je zauważa i docenia jego wartość. Uznanie jest jednym ze […]

0 komentarzy

Rozwiązywanie konfliktów

Rozwiązywanie konfliktów Peace comes not from the absence of conflict but from the ability to cope with it Pokój wynika nie z braku konfliktu, ale z możliwości jego przezwyciężenia. Niepożądanym efektem współpracy z ludźmi są konflikty. Tam gdzie współpracują ze sobą przynajmniej dwie osoby tam prędzej czy później rodzą się sytuacje konfliktowe. Najczęściej wynikają z […]

0 komentarzy

Zarządzanie czasem szkolenie

„Drastycznie zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu – ZARZĄDZANIE CZASEM a efektywność nie tylko w biznesie – warsztaty” Szkolenie to, oparte na systemie warsztatowym, pozwala udzielić odpowiedzi na pytania: * Jak uczynić planowanie narzędziem sukcesu? * Jak dołączyć do grupy tych, którzy są efektywni w osiąganiu celów? * Jak wykorzystać synergię własnych silnych stron w oparciu o System […]

0 komentarzy

Trening antystresowy

Warsztaty regeneracji sił – „ENERGIA W DZIAŁANIU” Nasze codzienne życie jest bardzo wymagające. Praca… życie rodzinne… pieniądze… ślub… rozwód… porażki… sukcesy… Szukamy jakiegoś środka na odzyskanie sił i energii do dalszych działań. Często szukamy go gdzieś poza sobą – jednak wszystko co dostarczamy sobie „z zewnątrz”, nie jest zbyt trwałe. Zapraszamy na warsztaty rewitalizacji sił […]

0 komentarzy

Zabezpieczenie wierzytelności

Sposoby zabezpieczenia wierzytelności w obrocie gospodarczym Czas trwania szkolenia – 1 dzień (9.00 – 17.00) Grupa docelowa – przedsiębiorcy każdej branży. Program szkolenia: 1. Ogólne przepisy o zobowiązaniach pieniężnych. 2. Wykonanie zobowiązań i skutki ich niewykonania: a. wygaśnięcie zobowiązania, b. zwolnienie z długu, c. rozwiązanie umowy, d. świadczenie w miejsce wykonania (datio in solutum), e. […]

0 komentarzy

Walne zgromadzenie wspólników

Procedury prawne i organizacyjne przed walnym zgromadzeniem / zgromadzeniem wspólników Czas trwania szkolenia – 1 dzień (9.00 – 17.00) Grupa docelowa – członkowie zarządu, asystenci zarządów w spółkach z o.o. i spółkach akcyjnych Program szkolenia: 1. Kompetencje władz spółki związane ze zgromadzeniem: a. kompetencje zarządu, b. kompetencje rady nadzorczej, c. kompetencje zgromadzenia. 2. Dokumentacja zgromadzenia […]

0 komentarzy

Odpowiedzialność w spółkach kapitałowych

Odpowiedzialność i kompetencje kadry zarządzającej w spółkach kapitałowych Czas trwania szkolenia – 1 (dzień 9.00 – 17.00) Grupa docelowa – kadra zarządzająca w spółkach kapitałowych Program szkolenia: 1. Zasady i tryb powoływania oraz odwoływania członków zarządu. 2. Umowy regulujące współpracę kadry zarządzającej ze spółką: a. umowa o pracę, b. kontrakty menedżerskie, c. zlecenie. 3. Kompetencje […]

0 komentarzy

Prawo zamówień publicznych po nowelizacji

Prawo zamówień publicznych Cele szkolenia: Zapoznanie osób odpowiedzialnych za przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: – w firmach, – w urzędach, – w instytucjach publicznych – oraz organizacjach pozarządowych z praktycznymi aspektami ustawy prawo zamówień publicznych. Zakres programowy szkolenia: PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 1. Przepisy regulujące postępowanie w sprawach dotyczących udzielenia zamówień publicznych. 2. Zasady postępowania […]

0 komentarzy

„Partnerstwo publiczno – prywatne sposób na realizację inwestycji bez pieniędzy”

„Partnerstwo publiczno – prywatne sposób na realizację inwestycji bez pieniędzy” Coraz głośniej w naszym kraju mówi się o realizacji inwestycji w formule partnerstwa publiczno-prywatnego. To bardzo korzystna formuła, która pozwala zrealizować gminie inwestycje bez posiadania środków finansowych. Jest to oparta na umowie współpraca podmiotu publicznego i partnera prywatnego, która ma zmierzać do realizacji zadania publicznego. […]

0 komentarzy

RADY PRACOWNIKÓW szkolenie

Informacja o szkoleniu na temat funkcjonowania Rad Pracowników w zakładzie pracy Cele szkolenia: – przekazanie informacji na temat obowiązującej dyrektywy i implementowanej Ustawy – poznanie procedury powoływania Rady Pracowników – uświadomieniu szans i zagrożeń wynikających z obowiązującego nowego prawa – wypracowanie odpowiednich postaw wobec obowiązkowego dialogu społecznego wynikającego z przyjętej Ustawy – praktyczne aspekty działania […]

0 komentarzy

Autoprezentacja szkolenie

Indywidualny PR Sztuka prezentacji i autoprezentacji – budowanie wizerunku na potrzeby prezentacji handlowych i wystąpień publicznych Opis szkolenia, dla kogo? Osoby, które na potrzeby firmowe, lub własne muszą dokonywać publicznych prezentacji – handlowych, ofertowych, integrująco-motywujących, a także ci, którzy z racji wykonywanej pracy powinni łatwo nawiązywać kontakty z audytorium, przemawiać, prowadzić spotkania. Cele szkolenia: Rozwinięcie […]

0 komentarzy

„Jak świadomie kształtować swój wizerunek?”

Temat szkolenia: „Jak świadomie kształtować swój wizerunek?” Opis szkolenia, dla kogo? Szkolenie jest przewidziane dla osób, które prowadzą rozmowy handlowe, prowadzą wystąpienia i prezentacje, nawiązują kontakty z kontrahentami Cele szkolenia: • Celem szkolenia jest przybliżenie uczestniczkom tematu świadomego kształtowania własnego wizerunku poprzez samodzielne doświadczanie „bycia na świeczniku”. Dlatego też celem szkolenia jest próba wypracowania indywidualnego […]

0 komentarzy

Zarządzanie czasem szkolenie

„Drastycznie zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu – ZARZĄDZANIE CZASEM a efektywność nie tylko w biznesie – warsztaty” Szkolenie to, oparte na systemie warsztatowym, pozwala udzielić odpowiedzi na pytania: * Jak uczynić planowanie narzędziem sukcesu? * Jak dołączyć do grupy tych, którzy są efektywni w osiąganiu celów? * Jak wykorzystać synergię własnych silnych stron w oparciu o System […]

0 komentarzy

Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych szkolenie

Zarządzanie i komunikacja w sytuacjach kryzysowych szkolenie   Opis szkolenia, dla kogo? Dla osób mających w firmie wpływ na komunikację wewnętrzną i zapewnienie prawidłowego dostępu do informacji. Są to zwykle managerowie wysokiego i średniego szczebla, pracownicy działów komunikacji, kierownicy działów. Szkolenie lub coaching indywidualny skierowane jest do top management firmowego, osób publicznych, prezesów, ludzi odpowiedzialnych za […]

0 komentarzy

Komunikacja medialna i obrona przed czarnym PR szkolenie

Budowanie wizerunku firmy i osoby – komunikacja medialna i obrona przed czarnym PR Opis szkolenia, dla kogo? Szkolenie dla kadry kierowniczej małych i średnich przedsiębiorstw, pracowników jednostek administracji samorządu terytorialnego i administracji publicznej oraz wszystkich osób w firmach i samorządzie odpowiedzialnych za kontakty z mediami i udzielanie informacji. Dla pracowników działów P.R., marketingu, rzeczników prasowych, […]

0 komentarzy

„Jak świadomie kształtować swój wizerunek?”

Temat szkolenia: „Jak świadomie kształtować swój wizerunek?” Opis szkolenia, dla kogo? Szkolenie jest przewidziane dla osób, które prowadzą rozmowy handlowe, prowadzą wystąpienia i prezentacje, nawiązują kontakty z kontrahentami Cele szkolenia: • Celem szkolenia jest przybliżenie uczestniczkom tematu świadomego kształtowania własnego wizerunku poprzez samodzielne doświadczanie „bycia na świeczniku”. Dlatego też celem szkolenia jest próba wypracowania indywidualnego […]

0 komentarzy

Autoprezentacja i PR szkolenie

Indywidualny PR Sztuka prezentacji i autoprezentacji – budowanie wizerunku na potrzeby prezentacji handlowych i wystąpień publicznych Opis szkolenia, dla kogo? Osoby, które na potrzeby firmowe, lub własne muszą dokonywać publicznych prezentacji – handlowych, ofertowych, integrująco-motywujących, a także ci, którzy z racji wykonywanej pracy powinni łatwo nawiązywać kontakty z audytorium, przemawiać, prowadzić spotkania. Cele szkolenia: Rozwinięcie […]

0 komentarzy

Asertywność i Aikido co łączy te dwa pojęcia?

Asertywność i Aikido co łączy te dwa pojęcia? Czym jest asertywność? Asertywność jest umiejętnością, która przejawia się w bezpośrednim sposobie wyrażania własnych myśli, uczuć, potrzeb oraz dbałości o własne prawa bez naruszania praw innych osób. Nie jest cechą osobowości, a to oznacza, że każdy może ją posiąść. Dzięki koncepcji treningu asertywności możemy nauczyć się bezpośrednio, […]

0 komentarzy

Autoprezentacja PR szkolenie Warszawa

Indywidualny PR Sztuka prezentacji i autoprezentacji – budowanie wizerunku na potrzeby prezentacji handlowych i wystąpień publicznych Opis szkolenia, dla kogo? Osoby, które na potrzeby firmowe, lub własne muszą dokonywać publicznych prezentacji – handlowych, ofertowych, integrująco-motywujących, a także ci, którzy z racji wykonywanej pracy powinni łatwo nawiązywać kontakty z audytorium, przemawiać, prowadzić spotkania. Cele szkolenia: Rozwinięcie […]

0 komentarzy

Asertywność i Aikido co łączy te dwa pojęcia?

Asertywność i Aikido co łączy te dwa pojęcia? Czym jest asertywność? Asertywność jest umiejętnością, która przejawia się w bezpośrednim sposobie wyrażania własnych myśli, uczuć, potrzeb oraz dbałości o własne prawa bez naruszania praw innych osób. Nie jest cechą osobowości, a to oznacza, że każdy może ją posiąść. Dzięki koncepcji treningu asertywności możemy nauczyć się bezpośrednio, […]

0 komentarzy

Komunikacja interpersonalna szkolenie Trójmiasto

Efektywna komunikacja – podstawą wszelkich działań zawodowych pracowników Twojej firmy Dlaczego prawidłowa komunikacja jest ważna?: 1. Pracownicy muszą przekazywać efektywnie informacje, aby nawiązać wzajemne stosunki, w przeciwnym razie będą narażeni na stres, poczucie alienacji, rozczarowanie i odrzucenie przez innych. 2. Nabywanie wiedzy od innych współpracowników i przełożonych oraz uczenie się w oparciu o cudze doświadczenia […]

0 komentarzy

Indywidualny Plan Rozwoju Pracowników Obsługi Klienta IPRP

Kompleksowy program rozwoju dla pracowników obsługi klienta. Program szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb potencjalnej grupy uczestników. Motto: „Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy” Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: * Możliwość dopasowania zakresu treści […]

0 komentarzy

Indywidualny Plan Rozwoju Sprzedawcy IPRS

Indywidualny Plan Rozwoju Sprzedawcy (IPRS) Kompleksowy program rozwoju dla sprzedawców, przedstawicieli handlowych. Program szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb potencjalnej grupy uczestników. Motto: „Czasy kiedy wystarczyło stworzyć dobry produkt aby osiągnąć sukces na rynku już dawno się skończyły. Dzisiaj w dobie ostrej konkurencji o sukcesie firmy decyduje profesjonalizm sprzedawcy” Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: […]

0 komentarzy

Indywidualny Plan Rozwoju Menagera IPRM

Indywidualny Plan Rozwoju Menagera IPRM Kompleksowy program rozwoju dla kierowników wyższego i średniego szczebla zarządzania. Program szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb potencjalnej grupy uczestników. Motto:   „ Nie wydawaj pieniędzy na szkolenia, lecz inwestuj je w rozwój własny i rozwój swoich pracowników”Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: * Możliwość dopasowania zakresu treści programowej do […]

0 komentarzy

 

KONTAKT W SPRAWIE SZKOLENIA  
Konsultant klienta
Tel. +48 510 033 347
+48 782997099
Email: sekretariat@www.jjszkolenia.pl
Podaj nam swój adres E-mail a my
do ciebie Odpiszemy

Celujemy w Wasze potrzeby


Gdynia
81-457 Gdynia
Al. Zwycięstwa 96/98
Godziny pracy: 8:00 - 16:00
© 2005 JJ Szkolenia