Programy

Przykładowe projekty imprez integracyjnych

Uczestnicy zostają podzieleni na dwa zespoły.
Na uczestników zabawy czekają następujące zadania:

Każda drużyna otrzymuje swoje stanowisko na placu.
Zadaniem drużyn jest zbudowanie repliki samochodu. Wielkość, wygląd i funkcjonalność zależy od pomysłu i zaangażowania zespołu.

Każda drużyna otrzymuje minimalne wyposażenie do rozpoczęcia prac:

• Tablicę i mazak do rozpisania założeń
• Materiały do budowy podwozia
• Wkrętarko – wiertarki
• Rękawice ochronne

W centralnym punkcie placu znajduje się stos części samochodowych, a także mnóstwo pozornie niepotrzebnych części:

• Elementy tapicerki
• Fotele
• Elementy plastikowe ( błotniki, atrapy, zderzaki)
• Kierownice
• Wajchy skrzyń biegów
• Wkręty
• Listewki
• Tektury
• Taśma klejąca
• Farby
• Wiele innych

Z każdej drużyny wyłaniany jest „Łowca Skarbów”, którego zadanie będzie znaleźć i przynieść na stanowisko grupy najlepsze części.
Można również prowadzić handel wymienny z innymi drużynami.

Po zakończeniu prac grupa musi wykazać umiejętności handlowe i zamienić się w dealerów samochodowych. Wygrywa drużyna której uda się najdrożej sprzedać swój produkt.

NURKOWANIE

Zadanie: uczestnicy stają na obrębie koła. Wewnątrz znajdują się rozsypane elementy. Zadaniem uczestników jest zbudowanie konstrukcji według wzoru. Do wnętrza koła wchodzą pojedynczo w zaślepionych okularach do nurkowania i wstrzymują oddech. Pozostali członkowie grupy podpowiadają „nurkowi”.

TRUJĄCY BLUSZCZ

Zadanie: Uczestnicy dobierani są w parach. Jedna osoba z pary ma zawiązane oczy. Uczestnicy przechodzą poprzez plątaninę sznurów, tak by nie ich nie dotknąć. Dotknięcie sygnalizowane jest dzwoneczkami przyczepionymi do linek. Osoba „niewidoma” otrzymuje wskazówki od swojego partnera jak bezpiecznie pokonać trasę.

WSPÓLNY CEL

Przy tym zadanie obie drużyny musza współpracować.

Pierwsza drużyna ma za zadanie zbudować rurociąg:

Zadanie: zbudowanie akweduktu z rur PCV i przelanie przy jego pomocy jak największej ilości wody do naczynia umieszczonego na jego końcu. Rurociąg zawieszony jest na specjalnych podporach rozstawionych przez zespół.

Substancja która wycieknie na końcu rurociągu jest silnie toksyczna i nie może dostać się do naszego pięknego Bałtyku.

Druga drużyna ma za zadanie przetransportować żrącą substancje w bezpieczne miejsce.

Zadanie: uczestnicy mają do dyspozycji system linek wokół gumowej obręczy. Zadaniem uczestników jest nałożenie gumowej obręczy na pojemnik z wodą, przetransportowanie, a następnie przelanie do innego pojemnika, tak by nic się nie wylało. Wszystko odbywa się poprzez umiejętne operowanie linkami, bez dotykania pojemników.

CZASY PROHIBICJI, PÓŁ ŻARTEM, PÓŁ SERIO

Tego wieczoru przeniesiecie się Państwo w klimat minionych lat dwudziestych.
Wejście do lokalu jest doskonale zamaskowane i obstawione przez drabów Mafii. Każdy z gości zostaje przeszukany w celu odnalezienia ewentualnych, niedozwolonych używek, bądź broni.

Obowiązują stroje wieczorowe. Dodatkowo uczestnicy mogą otrzymać dodatki do strojów prosto z lat dwudziestych. ( kapelusze, opaski, pióra, węże boa, cygara itp.)

Po kolacji goście dostają pulę banknotów, dzięki, której będą mogli korzystać z gier hazardowych. Grupa, która zgromadzi największy majątek może śmiało przystąpić do licytacji głównej nagrody. Inne klany mogą jednak łączyć swój kapitał, a więc walka będzie trwać do końca.

W Kasynie działają następujące gry hazardowe:

• Poker
• Black Jack
• Ruleta

Dodatkowo można brać udział w przeróżnych zakładach z członkami Mafii Don Huntera:

• silnoręki mafii,
• szukanie kapusia,
• podarunek dla Bossa,
• skręcanie Cygara,
• przełyk Mafioso,
• pranie pieniędzy,
• nauka charlestona – a następnie konkurs taneczny

Około północy Szef Mafii Don Hunter, przeprowadza licytacje by sprawdzić kto jest najbardziej przebiegłym hazardzistą.

Wyłoniony zostaje najbardziej zatwardziały hazardzista, otrzymuje nagrodę.
Po godzinie 24.00 Don Hunter pozwala swoim gościom na pełnie zabawy przy muzyce do białego rana.

KASYNO PARTY

f302

Impreza rozpocznie się od biesiady po której uczestnicy wezmą udział w grze zatytułowanej „Hazard”.
Goście zostaną przywitani o godzinie 20:00. Zostaną omówione zasady gry i uczestnicy rozpoczną zabawę, która trwać będzie do 23:00. Po zakończeniu zwycięzca otrzyma nagrodę – JOHNNY WALKER

Na początku imprezy każdy z uczestników otrzyma pewną sumę pieniędzy. Tę „gotówkę” będzie mógł utracić bądź pomnożyć grając w kasynie. Ten uczestnik, który na końcu zabawy pochwali się największą zebraną kwotą – wygrywa nagrodę.
Podczas gry uczestnicy będą mogli korzystać z następujących stanowisk:
– stołu do gry w Blackjack.
– stołu do pokera
– profesjonalnego stołu do rulety francuskiej.
Każdy ze stołów obsługiwany będzie przez profesjonalnego krupiera, który poprowadzi zabawę.

n

Kategoria

Autor Tekstu

Administrator JJ

Data Wydania

03/15/2017

Może ci się także spodobać…