Mistrz wystąpień – zaawansowane techniki dla trenerów wewnętrznych
Szkolenia, a szczególnie dla trenerów to wielka odpowiedzialność. Tu działa się na żywym człowieku, mając wpływ na jego przyszłość, jak również często na przyszłość całej organizacji. Tu liczy się wszystko, m.in. wiedza, własny stan emocjonalny, przekonania i wartości, oddziaływanie niewerbalne, poczucie własnej wartości, ton głosu, intonacja, zasób słownictwa i doświadczeń, umiejętność pracy z ograniczającymi przekonaniami, budowanie poczucia wartości u innych, to tylko te najważniejsze. Tutaj wszystkie „drobiazgi” stanowią o końcowym efekcie.
Dlatego opracowaliśmy autorski warsztat, skierowany do osób które zajmują się szkoleniami czy występowaniem przed grupą. Wiele tematów jest znanych nielicznym i nigdzie nie publikowanych.
Po 21 latach prowadzenia szkoleń i ponad 25 000 godz. wiem że nie ma „trudnych” uczestników, są tylko osoby które nie mają odpowiednich narzędzi i umiejętności zaskarbienia sobie każdego.
Szkolenie oparte jest zarówno na doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń, odkrycia NLP, najnowszą wiedzę z psychologii społecznej i doświadczenia uczestników. Metody prezentowane na warsztacie mogłem sprawdzić nie tylko na 35 000 osób które szkoliłem ale też na podobnej liczbie osób u prezenterów handlowych (ok 150) i trenerów których przeszkoliłem i później coachowałem na prezentacjach czy szkoleniach.
Przykładowy program
Do powyższych tematów dojdą jeszcze te, które wypłyną w trakcie szkolenia w zależności od potrzeb uczestników.
Metody
Zajęcia prowadzone są w systemie warsztatowym – wykład omawiający podstawy teoretyczne przeplatany jest pracą indywidualną i w podgrupach. Stosujemy nowe odkrycia skutecznego dotarcia do uczestników. Urozmaicona forma prowadzenia zajęć pozwala brać zawsze wszystkim aktywny udział w szkoleniu. Podczas szkolenia nie tylko przekazujemy wiele praktycznych wskazówek merytorycznych, lecz również zajmujemy się przekonaniami i postawami uczestników, dzięki czemu mogą oni od razu wykorzystywać nowe umiejętności w praktyce.
Podstawową wartością dla nas jest zawsze etyczne podejście do każdego tematu z poszanowaniem innych i ich zdania, nawet przy socjotechnikach czy „Języku Perswazji” , techniki te, maja wspierać i ułatwiać porozumienie, a nie zastępować tzw. „bycia człowiekiem” i budowania pozytywnych relacji z innymi.
Podstawowym naszym założeniem jest dostarczenie uczestnikom szkolenia jak największej ilości narzędzi i metod, które pozwolą im mieć większe możliwości wyboru zachowań w różnych sytuacjach. Metody te eliminują również wiele błędów, które osłabiają nasze komunikaty lub działają przeciwko nam, a z których często nie zdajemy sobie świadomie sprawy.
Dodatkową korzyścią jest to że wiele tematów przydatna jest także w życiu osobistym i zawodowym w kontaktach ze współpracownikami.
Czas trwania szkolenia i późniejszy coaching
3 – 4 moduły dwudniowe po 16 godzin każdy.
Oczywiście zawsze istnieje możliwość wydłużenia czy skrócenia szkolenia np. od 3 dni do 15
Oczywiście dobrze byłoby aby można z uczestnikami później prowadzić indywidualny coaching, uczestnicząc w ich szkoleniach i poprawiając wspólnie ważne zachowania. Późniejsza praca indywidualna z uczestnikami na innych specjalnych i bardzo dogodnych zasadach.
Trener
Piotr Kotulski
Wcześniej przez 18-lat zdobywał doświadczenie w biznesie, pracując w wielu branżach, na różnych stanowiskach m.in.: kierownik grup sprzedażowych, właściciel sklepów i hurtowni, kierownik w Makro i w sieci Mokpol, makler. Przez te lata (1982-1999) miał sukcesy i potknięcia które dały dużo doświadczenia nie tylko zawodowego jak również radzenia sobie i podnoszenia się z trudnych sytuacji. Dzięki tym doświadczeniom potrafi wykorzystać nową wiedzę i przełożyć ją na praktyczne zastosowanie w naszych współczesnych polskich realiach. Stworzył wiele autorskich i niepowtarzalnych programów opierając je zarówno o wiedzę neurolingwistycznego programowania, psychologie, liczne szkolenia w których uczestniczył, wcześniejsze kilkunastoletnie doświadczenia zawodowe i doświadczenia 35 000 uczestników szkoleń. Napisał wiele artykułów, występował na wielu konferencjach.
Kształcił się u wielu wykładowców. Korzysta ze szkoleń Kevina Hogana, Roberta Cialdiniego i Richarda Bandlera. Posiada certyfikaty: Practitioner, Master i Trener NLP.
Na sali i coachingach spędził ponad 25 000 godzin. Szkolił praktycznie wszystkie grupy zawodowe i na wszystkich szczeblach, od pracowników obsługi i call center, poprzez handlowców, kierowników i dyrektorów sprzedaży, trenerów, rzeczników prasowych po prezesów największych polskich holdingów. To z czego jest dumny, to to, że przez 20 lat nigdy nie zdarzył się niezadowolony uczestnik
Szkolenia są zawsze pełne energii, humoru i pasji w prezentowaniu przytaczanych przykładów i ćwiczonych tematów.