+48 782 997 099

Magnetyzm szefa – czyli przełożony z charyzmą, szkolenie warsztatowe.

„Magnetyzm Szefa” – szkolenie warsztatowe

Pozwoli łatwiej zarządzać, zaskarbić sobie pracowników, ograniczyć ich rotacje oraz zwiększyć wydajność pracy

Inspiracją do powstania tego szkolenia były badania wg. których 45% osób w Polsce myśli o zmianie pracy, a dla 3/4 z nich to nie są powody finansowe. Po przeciwnej stronie było zdarzenie którego byłem świadkiem, gdzie załoga tj. 170 osób prosiła właściciela aby zrobił wszystko żeby ich szef nie odchodził. Obiecywała nawet, że będzie pracować za darmo bez wynagrodzenia przez 2 m-ce, aby tylko szef pozostał, pomimo bardzo dobrego i sympatycznego następcy.

 

Program szkolenia

  1. Autorytet Szefa
  • Budowanie autorytetu u podwładnych.
  • Najczęściej popełniane błędy, w większości nieświadome mające wpływ na obniżenie autorytetu szefa.
  • 6 zasad współczesnego lidera – czyli „Prawa Lidera”. 100% wszystkich liderów na świecie świadomie lub nieświadomie je stosowało.
  1. Komunikacja jako narzędzie budowania relacji w zespole.
  • Pokazanie, w jaki sposób posługiwanie się językiem może wpłynąć na efekty jakie uzyskujemy: jak działają niektóre słowa i zwroty na umysł świadomy i nieświadomy, kiedy pomimo dobrych intencji, osiąga się inny rezultat, jak używać słów tak, aby pracowały na naszą korzyść i dawały nam taki efekt, jaki sobie założyliśmy.
  • Poznawanie różnych strategii, jakimi kierują się ludzie w myśleniu i podejmowaniu decyzji. Wiedza ta pozwoli trafić do innych argumentami które przyjmą, czyli jak trafić do każdego.
  • Poznanie co ludzie mówią a co tak naprawdę myślą
  • Nowe proste metody na szybkie budowanie wzajemnego zaufania, tak aby rozmówcy stali się otwarci i przyjmowali nasze racje. Umiejętność dopasowywania się do rozmówcy.
  1. Zwiększenie skuteczności w porozumiewaniu się i przekazywaniu informacji poprzez poznanie wybranych elementów z „Języka Perswazji” oraz umiejętność jego stosowania na odpowiednim niezauważalnym poziomie.
  • Sugestywne „narzędzia lingwistyczne” do poprawy relacji w grupie.
  • Umiejętność wydawania poleceń tak aby nie brzmiały jak polecenia.
  • Metafora ( w praktyce oprócz metafor: cytaty, przysłowia, parabole, bajki, powiedzenia, dowcipy i wszystko co niesie morał ) – budowanie i praktyczne zastosowanie m.in. do zmiany niekorzystnych przekonań indywidualnie u pracownika, czy całej grupy. Praktyczna umiejętność wykorzystania metafory w wielu innych sytuacjach w zarządzaniu i wystąpieniach..
  1. Praca z grupą
  • Współpraca, wspieranie i pomoc zarówno ze strony szefa jak i uczenie wzajemnej współpracy i wsparcia w grupie pomiędzy pracownikami.
  • Budowanie świadomości u pracowników nt. korzyści bycia zespołem.
  • Jak poprawiać relacje w zarządzanej grupie.
  • Pozafinansowe systemy nagradzania i motywowania zespołu.
  • Zwracanie uwagi i wyciągania konsekwencji z niewykonywania zadań, aby nie budzić wewnętrznego oporu u pracownika czy grupy.
  • Metody związywania pracowników z Firmą.

 

Do powyższych tematów mogą dojść jeszcze te, które wypłyną od potrzeb uczestników

Metody szkolenia

Stosujemy nowe odkrycia skutecznego dotarcia do uczestników. Nie podchodzimy rutynowo do szkolenia, nie puszczamy slajdów opowiadając regułki. Angażujemy aktywnie uczestników w poznanie nowych tematów na różne sposoby elastycznie dobierając tematy i przykłady do danej sytuacji i potrzeb, zarówno indywidualnych jak i całej grupy, oczywiście mając cały czas na uwadze program i cel szkolenia.

Podstawowym naszym założeniem jest dostarczenie uczestnikom szkolenia jak największej ilości skutecznych „narzędzi” i metod, które pozwolą im mieć większe możliwości wyboru zachowań w różnych sytuacjach. Metody te eliminują również wiele błędów, które to osłabiają nasze komunikaty lub niestety działają przeciwko nam, a z których często nie zdajemy sobie świadomie sprawy.

Choć niektóre tematy mogą wydawać się znane czy podobne do innych gwarantuje że pomimo wielu odbytych szkoleń nasze są w 99% inne, oparte na własnych przykładach z 35 letniego doświadczenia w biznesie, odkryć na temat mechanizmów działania umysłu oraz przykładach i doświadczeniu 35 000 uczestników naszych szkoleń.

Podczas szkolenia nie tylko przekazujemy wiele praktycznych wskazówek merytorycznych, lecz również zajmujemy się przekonaniami i postawami uczestników.

Dodatkową korzyścią jest to że większość tematów ma również zastosowanie w życiu prywatnym.

 

Trenerzy

 

Piotr Kotulski 

Wcześniej przez 18-lat zdobywał doświadczenie w biznesie, pracując w wielu branżach, na różnych stanowiskach m.in.: kierownik grup sprzedażowych, właściciel sklepów i hurtowni, kierownik w Makro i w sieci Mokpol, makler. Przez te lata (1982-1999) miał sukcesy i potknięcia które dały dużo doświadczenia nie tylko zawodowego jak również radzenia sobie i podnoszenia   się   z   trudnych   sytuacji. Dzięki   tym doświadczeniom potrafi wykorzystać nową wiedzę i przełożyć ją na praktyczne  zastosowanie  w  naszych  współczesnych  polskich  realiach.  Stworzył  wiele autorskich i niepowtarzalnych programów opierając je zarówno o wiedzę neurolingwistycznego programowania, psychologie, liczne szkolenia w których uczestniczył, wcześniejsze kilkunastoletnie doświadczenia zawodowe i doświadczenia 35 000 uczestników szkoleń. Napisał wiele artykułów, występował na wielu konferencjach.

Kształcił się u wielu wykładowców. Korzysta ze szkoleń Kevina Hogana, Roberta Cialdiniego i Richarda Bandlera. Posiada certyfikaty: Practitioner, Master i Trener NLP.

Na sali i coachingach spędził ponad 25 000 godzin. Szkolił praktycznie wszystkie grupy zawodowe i na wszystkich szczeblach, od pracowników obsługi i call center, poprzez handlowców, kierowników i dyrektorów sprzedaży, trenerów, rzeczników prasowych po prezesów największych polskich holdingów. To z czego jest dumny, to to, że przez 20 lat nigdy nie zdarzył się niezadowolony uczestnik

Szkolenia są zawsze pełne energii, humoru i pasji w prezentowaniu przytaczanych przykładów i ćwiczonych tematów.

 

Ewa Zengota – trener NLP, z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji, negocjacji handlowych, zarządzania. Przez 17 lat prowadziła szkolenia w Centrum NLP. Swoje zainteresowanie psychologią społeczną i stosowaniem technik NLP, które poznała ponad 22 lata temu, wykorzystuje w pracy trenerskiej.

Uczestniczyła w licznych szkoleniach u światowych autorytetów w różnych tematach. W rewelacyjny sposób potrafi pracować w kierunku stawiania i realizacji celi, jakie się stawia oraz nad przekonaniami, które przeszkadzają w staniu się osobą skuteczną. Posiada niespotykane wyczucie który „guzik” przełączyć, aby osoba chciała dokonać zmian u siebie. Wcześniejsze wieloletnie doświadczenie w firmach handlowych i finansowych, zarówno przy rekrutacji, zarządzaniu i sprzedaży, pozwala jej na praktyczne podejście do prezentowanych tematów. Od 7 lat odkryła wspaniałą przygodę związaną z żeglowaniem po ciepłych morzach prowadząc własną Firmę.

Prowadząc szkolenia i coachingi pomogła ponad 10 000 uczestnikom stać się osobą bardziej skuteczną i szczęśliwą.

 

Zamów rozmowę z naszym konsultantem

Tel. 510 033 347
sekretariat@jjszkolenia.pl

Formularz Kontaktowy

Podaj nam swój adres E-mail a my
do ciebie Odpiszemy

Celujemy w Wasze potrzeby


Gdynia
81-457 Gdynia
Al. Zwycięstwa 96/98
Godziny pracy: 8:00 - 16:00
© 2005 JJ Szkolenia